Servery Fujitsu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 14 00:08:18 CEST 2011

Nikde jsem tam neviděl nějakou pořádnou záruku. Takže bych si položil
otázku, co se stane, až ten server nepojede týden kvůli hardwarové chybě?
Pokud nic a i výkonnostně stačí, směle do něj. Pokud není možný výpadek
delší než řádově několik hodin, tak bych se zaměřil na výrobce, který je
schopen takové záruky nabídnout.