Servery Fujitsu

kvetoslav.kocek na iacgroup.com kvetoslav.kocek na iacgroup.com
Pátek Duben 15 09:50:23 CEST 2011

Ahoj.

Mame ve firme RX300 S2, S3, S4, S5 a S6.
Ta S2 je stara cca 5 let. Potom kazdy rok jeden a S6 jsme
kupovali pred pul rokem.
Vse bez jedineho problemu. Neodesel jeste ani disk.
V podstate jsem na ne od nainstalovani nesahl. Bezi na tom
MS exchange, fileserver, printserver, MSSQL apod. (vse Server2003)

Muzu doporucit.

--
 Kvetoslav Kocek
 IAC Zakupy