Dve vyvojove vetve v git-u

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Duben 19 08:03:37 CEST 2011

Dd,

rád bych se zeptal znalejších a zkušenějších, jak řešit pokud
možno jednoduše následující situaci:

Píšu nějaký pythonovský skript. Tento skript může běžet ve dvou
prostředích - v testovacím a ostrém. To, zda je to prostředí
testovací nebo ostré, mi určuje nastavení dvou "konstant" -
řetězců - v podstatě URL k databázi a k nějakému rozhraní WS.

Lze v git-u udělat něco takového, jako dvě větve, z nichž jedna
by byla pro testovací prostředí a jedna pro prostředí ostré a
jinak by se mezi nimi aplikovaly stejné patche (v podstatě celý
program je jinak do písmene stejný)? Jak byste to řešili?

Děkuje a zdraví
Honza Marek