Dve vyvojove vetve v git-u

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Úterý Duben 19 09:02:35 CEST 2011

Zdravim,

git sice nepouzivam (len svn) a tento problem (u Django aplikacii) riesim
tak, ze v settings.py su globalne nastavenia a na konci importnem
local.py, kde mam lokalne nastavenia (absolutne cesty, databazu a dalsie).
local.py do repozitara nevkladam, takze si vyvojari vzajomne tento subor
neprepisuju. Do settings.py dam v komentaroch poznamku a zoznam nastaveni,
ktore si kazdy musi dat do local.py. Raz sa to spravi a potom je pokoj.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel