Kompilace glibc

Čtvrtek Duben 21 13:25:00 CEST 2011

On Thu, 21 Apr 2011, Ladislav Vaiz wrote:

> snažím se na Debianu Lenny zkompilovat glibc ze zdrojáků z gnu.org.
> [...] Překvapilo mě, že i když jsem zkoušel různé verze (nejvíc
> 2.3.6), tak kompilace vždy skončí na chybu, že funkce (strtol, atoi,
> gnu_dev_major) jsou definované vícekrát. Zpravidla jako inline v .h a
> pak jako klasické v .c.

To už máte GCC 4.3, že ano? Tam totiž došlo ke změně sémantiky "inline".
"extern inline" dřív v GCC znamenalo, že se definice použije jen pro
inlining, ale tato interpretace není v souladu s C99 a v GCC 4.3 to
změnili. Jedna možnost je kompilovat s -fgnu89-inline, druhá je aplikovat
něco v duchu této změny:
<http://sourceware.org/git/?p=glibc.git;a=commit;h=de1c3ebb59c9e9f7caaf5a71920fe613e3e7cfaa>

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /