Kompilace glibc

Tomas Macek macek na fortech.cz
Čtvrtek Duben 21 09:47:47 CEST 2011

Kdysi, když jsem se o podobné šílenosti z čistě výzkumných důvodů
pokoušel taky a dospěl jsem postupně k názoru, že různé verze gcc se na
různých verzích
glibc chovají různě. Tenkrát jsem kompiloval glibc 2.2.1 až 2.2.5, verze
2.3 už se mi pak později nedařily vůbec. Byl to chaos a zřejmě přetrval
dodnes.
Pomáhaly různé
kombinace verze gcc/parametry kompilátoru/verze glibc, pomáhal výrazně
google s nakopírovanými chybovými hláškami kompilátoru. Přesto jsem
některé kombinace dohromady nedal. Osobně obdivuju
každýho, kdo je schopen pro distribuci glibc zkompilovat a pokud jste se
rozhodl zakomentovávat řádky, tak snad velmi dobře víte, co děláte...

T. Macek