OT: linux

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Neděle Srpen 21 12:53:15 CEST 2011

On Sun, Aug 21, 2011 at 05:21:41AM +0000, "Martin Konečný" wrote:
> Já si říkám jestli lidí, kteří mají takové názory žijí v normálním
světě. Tento přístup nevyhovuje Vám, ale normální člověk si koupi ntb
a chce na něm pracovat a ne řešit operační systém. Vy předpokládám
máte dostatečně znalosti, aby jste se rozhodl, který os je pro Vás to
pravé, ale pro normálního člověka, je důležitější žít svůj život než
řešit problémy s os. Linux, z mého subjektivního pohledu má jednu
značnou vadu, která mu brání v rozšíření mezi běžné uživatele a tím je
odporný vzhled. Proto nechápu proč všichni nadávají na gnome 3. Pro mě
je to neuvěřitelný skok od noční můry v gnome 2x.
> Já sám svým klientům vybírám ntb bez os, případně HP s SLED jistě
také musím zapracovat na úpravách vzhledu, ale výsledek je
uspokojující. Ještě jednu připomenu, že nehodnotím vlastní systém, ale
princip, kdy ten kdo má nějaké znalosti vnímá situaci jinak než ten
kdo znalosti nemá a ani o mě nestojí.
> Omlouvám se za chyby.

No, ona je tam ještě jedna věc... na jednu stranu většina lidí OS
neřeší, na druhou je dost lidí, kteří to řeší a nemají v tomhle na
výběr. Čert teď vem nějaký nabundlovaný linux, který je víceméně
zadarmo a dá se ho rychle zbavit. Většinu lepších notebooků jinak než
s licencí na Windows nekoupíte. Tedy i když o tom v žádném případě
nestojíte, musíte podpořit MS zakoupením jeho licence, pokud chcete
daný notebook a tím, že je to licence, tak se jí ani nemůžete prodat
nebo se jí nějak takto zbavit... Tohle mi prostě zase úplně správné
nepřijde.

--
Jan Krajdl