Pg+dSpam: zvyseni vykonu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 13 10:25:36 CET 2011

Pavel Kankovsky wrote:
: On Mon, 12 Dec 2011, Jan Kasprzak wrote:
:
: > A ted je otazka, jestli jde nejak rict postgresu, aby delal zapisy
: > nejak "inteligentneji", aby nepotreboval tolik zapisovych operaci za
: > jednotku casu. Nebo vubec nejak nastavit parametry Postgresu.
:
: Hádám, že by mohlo pomoci synchronous_commit=off, protože je zjevné,
: že je těžce vytížen ukládáním změněných dat. Sice to znamená, že se
: v případě výpadku může nějaká transakce ztratit, ale to u spamového filtru
: asi tolik nevadí.

	Jo, tohle pomohlo - ted uz jsem schopen vsech 8 disku v tom
RAID-10 drzet na 100 % utilizace. Otazka je, jestli to nejde udelat
nejak "min nebezpecne". Mozna jeste vyzkousim misto toho nastavit
commit_delay treba na 50 ms.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox