Sdileny kalendar

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Prosinec 13 12:48:20 CET 2011

Dobrý den,

vedení naší JU uvažuje o zavedení sdíleného kalendáře, který by
měl funkcionalitu stejnou nebo alespoň se blížící tomu, který
je v MSExchange.

Požadované vlastnosti:
- integrace do mailových klientů (a to i Outlook apod.)
- případné WWW rozhraní v češtině (nebo alespoň téměř)
- možnost synchronizace s mobilními telefony
- možnost plánování schůzek podobná jako v MSExchg

Proč to píšu sem: zajímalo by mě, zda existuje nějaká varianta v
OSS řešení, nemusí být úplně bezplatná, ale v tom případě musí
být perfektně funkční.

Prosím, máte s něčím takovým konkrétní zkušenosti? Mohli byste se
mi vyjádřit k výše uvedeným bodům a případně přidat ještě další
svoje postřehy, výhody/nevýhody apod.?

Děkuju moc.

Zdraví
Honza Marek