RE: Rozložení diskových oddílů

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 14 10:52:41 CET 2011

Tak jsem se rozhodl to ještě trošku zkomplikovat. Na systém bych dal SSD
kvůli hlučnosti i rychlosti. Existuje nějaká systémová část, která se často
přepisuje? Logy to nejsou, ty se postupně zapisujou a jednou za měsíc je
logrotate odsune. Pošta se chová celkem podobně, weby taky. Nevím, jak se
chová třeba MySQL, případně další součásti varu.
Pro jistotu bych tam dal dvě SSD do raidu. Mělo by stačit 32GB (systém
momentálně zabírá cca 14GB a nijak zásadně neroste).
Ještě by mě zajímalo, jak je to s trimem? Je třeba něco nainstalovat nebo
povolit v kernelu? Kernel tam rovnou dám 3.0.6.