Rozložení diskových oddílů

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Prosinec 14 13:17:15 CET 2011

Zdravim,

SSD by som pouzil asi len na vytazenejsiu databazu (ten pocet operacii
ktore zvlada SSD oproti beznym diskom je uplne niekde inde), ale na zbytok
systemu su to skor vyhodene peniaze podla mna. U Windows to vyznam ma, tam
disku chrochtaju neustale, ale na Linuxe o tom presvedceny nie som, ta
praca s diskom je minimalna, obzvlast ak je dostatok pamate. Len teda
pozor na opotrebovanie SSD, tam moze raid 1 vytvarat falosny pocit
bezpecia (oba sa opotrebovavaju rovnako). Za tie peniaze sa skor oplati
kupit kvalitnejsiu odhlucnenu skrinku, disky s jednou plotnou (pripadne
2,5" tie su tiez menej hlucne) a pridat ramku.

Co sa tyka rozdelenia disku, tak na domacom serveri by som to velmi
neriesil, len by som oddelil data a system aby v pripade, ze by som chcel
niekedy spravit reinstall, tak aby data neboli pohromade.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel