spamassassin a stale prochazejici konkretni spam

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Prosinec 14 12:59:39 CET 2011

On Wed, 14 Dec 2011, Antonín Kolísek wrote:

> [...]
> -0.0 RCVD_IN_DNSWL_NONE     RBL: Sender listed at http://www.dnswl.org/, no
>                            trust
>                            [157.55.1.164 listed in list.dnswl.org]
> 1.8 URIBL_BLACK            Contains an URL listed in the URIBL blacklist
>                            [URIs: qghikn.com]
> 0.0 FREEMAIL_FROM          Sender email is commonly abused enduser mail provider
>                            (emp64_[at]hotmail.com)
> -0.0 SPF_PASS               SPF: sender matches SPF record
> -2.2 RP_MATCHES_RCVD        Envelope sender domain matches handover relay domain
> 0.0 HTML_MESSAGE           BODY: HTML included in message

Pokud jsou toto hodnoty score daneho mailu, pak podle me bayesovskym
filtrem vubec neprochazi a je tedy zbytecne ho ucit. Hledal bych tedy v
logu proc se Spamassasin k bayesu nedostane. I tak ale pochybuji
ze mate bayes nastaveny tak, aby vam prevazil score -0.4 na 5.5.

Adam Pribyl