Sdileny kalendar

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 15 07:38:21 CET 2011

On Thu, 15 Dec 2011, Oto Buchta wrote:

> nebyla offline editace v takovém stavu, aby byla použitelná (nevím
> jestli je teď),
> takže téměř vše se dělo on-line a pokud někdo fakt vyžadoval off-line
> přístup, stáhl si dokument
> k sobě do kompu a označil jej štítkem odpovídajícím jeho loginu.
> Tím dal vědět, že to edituje off-line. Tedy taková jednoduchá cache s
> writelockem.
> Ale kupodivu plně funkční.

Ja jsem se na to neptal kvuli bezpecnosti ale kvuli dostupnosti
a rychlosti. Jestli je vse na serverech google tak je to absolutne
zavisle na lince - kdyz nebezi spojeni neda se pracovat. Taky mam
referenci na malou firmu co s postovnim resenim presla na G
a byly znatelne pomalejsi odezvy proti klasice s postovnim serverem
ve firme. Takze jsem myslel jestli neni nejaka lokalni cache kde by
byly pouzivane aplikace a dokumenty k dispozici ihned bez ohledu
na stav pripojeni.