Sdileny kalendar

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:34:36 CET 2011

2011/12/15 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:
> Ja jsem se na to neptal kvuli bezpecnosti ale kvuli dostupnosti
> a rychlosti. Jestli je vse na serverech google tak je to absolutne
> zavisle na lince - kdyz nebezi spojeni neda se pracovat. Taky mam

Ano, naprostý souhlas. Z tohoto důvodu byla zřízena záložní linka
přes GPRS gateway. Za rok a půl provozu byla potřeba dvakrát
(když nepočítám pravidelné testy funkčnosti), kdežto výpadků proudu
bylo alespoň deset.

> referenci na malou firmu co s postovnim resenim presla na G
> a byly znatelne pomalejsi odezvy proti klasice s postovnim serverem
> ve firme.

V případě přístupu zevnitř firmy máte plnou pravdu. V případě přístupu vně
firmy, kdy bylo potřeba dříve honit maily přes upstream VPNky, byly
odezvy daleko
lepší.

Původně jsem uvažoval o lokálním pošťákovi, ale nenašel jsem důvod jej nasadit.
Virtuála je pro něj dva roky nachystaná... a IBM server se dál fláká...
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com