Redmine na Squeeze

Tom Meinlschmidt tomas na meinlschmidt.org
Pátek Prosinec 23 10:50:52 CET 2011

ahoj,

On Dec 23, 2011, at 10:15 , Vladimir Macek wrote:

> Zdar, nevim vubec nic o Ruby, ale propadl jsem kouzlu trackeru Redmine a
> chci ho nainstalovat na Debian Squeeze s Apachem. Ten server slouzi vice
> uzivatelum a Redmine bude pouzivat mensina z nich, a to nikoli intenzivne.
> Chtel bych tudiz zabirat minimum pameti a Redmine ani nemusi trvale bezet.
> Kdyz bude trochu pomalejsi, nevadi.
> Ktery ze zpusobu instalace byste mi doporucili?
>
> Dekuji,
>
> VM

mas vicemene nekolik moznosti
urcite - nainstalovat redmine z git repository (nebo hg), kvuli updatum

lehka - pouzit ruby v systemu a nad tim
a) mongrel na portu xyz a pres proxy v apachi to pustit ven (da se pustit kdykoli a zastavit)
b) pouzit passenger jako modul a pustit to primo pres apache ven

a o neco tezsi (ale dobudoucna jiste lepsi)
- nainstalovat rvm, a mongrel/passenger nad rvm - muzes pak pouzivat jinou verzi ruby a oddelene gems mimo system, coz
je idealni pro updaty/dalsi aplikace v rails

ja osobne bych sel urcite do rvm, mongrel/passenger je pak na tobe

TM