SFTP-only ucet

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Středa Únor 2 13:18:57 CET 2011

Dne 2.2.2011 12:20, Jan Kasprzak napsal(a):

> : 	jestli jsem neco neprehledl, tak jste jeste zapomnel
> : na protokol ftps. Podpora je ve vetsine ftp serveru (vsftp, proftp).
>
> 	Tohle ma nevyhody s autentizaci a s tim, ze chci mit
> v FTP serveru autentizaci pokud mozno uplne vypnoutou (jen anonymni FTP).

Vsak to by melo jit kombinovat. V tom bych vetsi problem nevidel.

> [Off-topic: vsftpd sucks - uvazoval jsem ze misto proftpd dam vsftpd,
>   ale neumi rozumne v jedne konfiguraci rict at posloucha na vice adresach.
>   A protoze neumi ani include v konfiguracnim souboru, je konfigurace o dost
>   slozitejsi nez by mohla byt, protoze dneska kazdy FTP server potrebujete mit
>   minimalne na dvou adresach - IPv4 a IPv6. A vsftpd neumi ani v4-mapped ipv6.]

Nektere veci se daji pripadne obejit napriklad pomoci xinetd.

O proftpd se prilis casto pise na securityfocus. ;-)

Preji hezky den.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.