SFTP-only ucet

Pátek Únor 4 09:38:25 CET 2011

On Wed, 2 Feb 2011, Petr Simek wrote:

> by vsftpd mel umet pracovat na vice IPV4 adresach. A podle manualu -
> [...] by mel IPV6 umet taky ale ne soucasne s IPV4 , takze snad jedine
> dve instance -

Opravdu? Teď jsem ho zkusmo spustil s listen_ipv6=YES místo listen=YES.
Podle netstat-u poslouchal na "::21" a přes IPv4 se na něj normálně dalo
připojit. Klient viděl IPv4 adresu serveru, server viděl adresu IPv4
adresu klienta mapovanou do IPv6.

Fungovalo i něco jako listen_address6=::ffff:1.2.3.4.

Víc adres se mi ale nepodařilo použít... a skoro bych řekl, že to bude
tím, že vsftpd takovou věc nepodporuje (koukal jsem se i zdrojáků a řekl
bych, že je z nich dost jasné, že standalone mód pracuje jen s jedním
poslouchacím socketem).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /