RE: Bacula a pomalé zálohování

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 12 20:06:26 CET 2011

Nemůže být problém přímo v iSCSI? My jsme s tím dost bojovali, ale teď
nevím, jestli se nejednalo o stroj s Windows. Obecně byl velký problém
rozumně připojit SANku a zkoušelo se více variant. Případně kopírovat přímo
data na stroj s Baculou jede jak rychle? Dá se vyloučit problém se sítí
(síťovky, switche,...)? A to úložiště je co? Má vůbec dostatečnou
propustnost? Spousta těch levných krabiček má sice gigabit, ale propustnost
bývá 10-15MB/s.