Bacula a pomalé zálohování

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Sobota Únor 12 21:46:11 CET 2011

iSCSI by mělo být v pohodě - pokud tam pošlu něco přímo ze stroje z baculy, tak zápis jede cca 60Mbps. SANka je nějaký
ne zrovna levný Infortrend s 10Gbps uplinkama, ten by něco dát měl (a kdyby mi to dávalo těch 15MB/s, tak bych se s tim
i spokojil, ale ono to jede 150kB/s :( ). Zkoušel jsem teď přes scp z jednoho z klientů kopírovat na stroj s baculou a
taky v pohodě (jelo to pořád stejně rychle). Ve stroji s Baculou jsou gigový síťovky od Intelu, v klientech nejspíš taky
a na cestě po síti by také žádný šmejd být neměl.

--
Jan Krajdl