Bacula a pomalé zálohování

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Středa Únor 16 17:34:48 CET 2011

On Mon, Feb 14, 2011 at 01:46:16PM +0100, Oldrich Balak wrote:
> Jak tu nekdo psal, co DNS. Ja mam ve vsech konfiguracich primo IP
> adresy. Je to z historickych duvodu, kdy jsem mel baculu pred lety ve
> verzi 1.neco problemy. Jeste mam na serveru v iptables povolenou
> komunikaci na vlastni IP adresu (loopback nestacil).
> Balak

DNS jména používám, ale u DNS serveru si jsem jistý, že funguje (navíc by imho to trčelo už ze začátku a ne až po
chvíli). Nicméně dalšími zkoušeními jsem došel k závěru, že bacula je v tom nevinně. Podle všeho zálohovat maildiry a
podobné věci úplná sranda není a stejně dlouhou dobu trval i kompletní backup jinou metodou (jenom když jsem to zkoušel
ze začátku, tak se to k těm problémovým věcem asi nestačilo dostat :/ ). Každopádně díky všem za rady.

--
Jan Krajdl