Bacula a pomalé zálohování

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Čtvrtek Únor 17 12:56:45 CET 2011

Zdravim,

Jan Krajdl napsal(a):

> DNS jména používám, ale u DNS serveru si jsem jistý, že funguje (navíc by imho to trčelo už ze začátku a ne až po
> chvíli). Nicméně dalšími zkoušeními jsem došel k závěru, že bacula je v tom nevinně. Podle všeho zálohovat maildiry a
> podobné věci úplná sranda není a stejně dlouhou dobu trval i kompletní backup jinou metodou (jenom když jsem to zkoušel

to mi povidejte. Pokud jde tedy o zalohovani mailu (co mail, to soubor -
pouzivam cyrus), tak mam stejne zkusenosti - trva to opravdu dost
dlouho. A hlavne dlouho trva pak ukladani metadat do databaze. Mam tu
takovou specialitu - obrovske mnozstvi malych obrazku (pres milion
tusim) v rozsahle adresarove strukture, ktera v celkovem objemu tvori
radove jednotky GB, takze z pohledu prenosove rychlosti paskove
mechaniky sranda, ale ukladani metadat teto struktury pri zalohovani
zabere klidne pulden/pulnoc.

> ze začátku, tak se to k těm problémovým věcem asi nestačilo dostat :/ ). Každopádně díky všem za rady.

Duda