Bootovatelny flash disk funguje jen nekde

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Leden 5 15:08:02 CET 2011

Ernest Beinrohr wrote:
: >	Diky za jakekoli napady cim by to mohlo byt. Prece jen mi prijde
: >pohodlnejsi s sebou nosit neco velikosti 10x20x1 mm nez vzdycky shanet DVD
: >mechaniku s USB kabelem a externim zdrojem
: ... kupil som si iODD a to je virtualna CD/DVD mechanika. Vnutry je 2,5"
: disk a na nom mas ISO imidze. Je to USB a mozes to nastavit na CD a aj
: na disk rezim. V rezime disku mam nainstalovany linux a samozrejme v
: adresary _iso mam kopec toho ;-)

	Moc velke :-)

	Ale pokud by byla nejaka ctecka SDHC, ktera by se navenek tvarila
jako USB CD mechanika, bylo by to lepsi. Kazdopadne ale diky za tip.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox