Etatherm

Oldrich Balak obalak na atlas.cz
Středa Leden 5 19:37:57 CET 2011

Zdravim,
zkousel jsem si s tim pres Vanoce hrat a nezvitezil jsem. Pouzivam
Debian Squeeze, wine jsem instaloval z repozitare - winehq 1.1.40 az
1.1.42 program Etaherm i KomWin v nekolika verzich. Mozna je to tim, ze
jednotku mam pripojenou pres prevodnik 232 na 485. Virtualni port pres
TCP/IP pro mne neni resenim. Jeste nekdy zkusim prelozit novejsi verzi
wine. V nejhorsim budu setrit na ten jejich webovy server.
Balak