Shaping na agregovanej linke

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 12 10:44:43 CET 2011

Problém je obecně downlink, těžko se omezuje přes shaper druhá strana. Ono
to jakžtakž funguje, ale shaper prostě zahazuje packety, dokud druhá strana
nepochopí, že má posílat pomaleji. Uplink je bez problémů, tam si myslím, že
jde nastavit všechno. Z hlavy neporadím, ale návodů je na internetu hromada
a konkrétní dotazy určitě někdo zodpoví i zde, já mám rozchozený pouze
základní priority.