Shaping na agregovanej linke

Petr Klima tosuja na tosuja.info
Středa Leden 12 12:15:23 CET 2011

QOS, tedy shaping, nastavite tezko, na lince s realne kolisajici
rychlosti to bude fungovat nejspis spatne, zejmena UDP (coz muze
zahrnovat i SIP) by trpel. TOS (tedy priority) nastavit muzete a to je
taky to jedine, co podle mne spolehlive udelat lze.

Ja jsem sveho casu uspesne shapoval na 10Mbit lince od UPC. Tam sice
agregace je, ale realne jsem s ni nemel problemy, rychlostni vykyvy byly
vyjimecne.

PK