Shaping na agregovanej linke

Michal Rybarik michal.rybarik na alternet.sk
Čtvrtek Leden 13 21:23:20 CET 2011

V pripade HTB (CBQ, ..) je nutne poznat rychlost pod ktoru linka nikdy
neklesne, a nastavit shaping o trochu nizsie, nez je tato rychlost.
Takto sa zabezpeci ze najuzsie hrdlo linky je prave v HTBcku a to bude
potom rozhodovat nad tym co ma vo fronte, ze co z toho zahodit ako prve.
Ak si nastavite HTBcko na 4megovej linke na 3,5 mega, bude fungovat
dobre az do casu ked linka neklesne pod tych 3,5 mega.