ADMIN: novy listserver

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Leden 21 09:45:14 CET 2011

	Dobry den,

oznamuji, ze vcera vecer jsem prehodil konferenci na novy stroj s novou
instalaci listserveru. Pri teto prilezitosti jsem do archivu konference
(http://www.linux.cz/pipermail/linux) zaradil prispevky z archivu od roku
1996. Prosim abyste mi pripadne problemy nahlasili mimo konferenci mailem.
Zatim vim o techto problemech, ktere tim padem neni treba hlasit:

- pres noc proslo do konference vic spamu nez bych si predstavoval. Budu jeste
	upravovat spamovy filtr na novem stroji.

- pri pridavani novych zprav do archivu se zrejme u nekterych zprav pouzila
	hlavicka Date:, kterou maji nektere zpravy spatne. V archivu je
	tedy par adresaru s datem v budoucnosti. Tohle budu resit jednak
	jednorazovym vyfiltrovanim spamu z archivu a jednak se to pokusim
	resit upravou hlavicek Date.

	Dekuji a preji pokud mozno bezproblemovy chod konference.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox