zajímavý problém s wifi / karta není vidět v lspci

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Pátek Leden 21 13:35:16 CET 2011

Ahoj,

mám netbook Asus Eee PC 1000H, ve kterém byla původně wifi síťovka RT2860.
Vzhledem k obskurním ovladačům jsem pojal záměr ji nahradit něčím
rozumným, volba padla na Intel 3945ABG.

Kartu jsem bez problémů vyměnil, ale nastává problém - vůbec ji nevidím ve
výpisu lspci, lshw, dmesg ani nikde jinde. Ovladač z jádra načíst jde, ale
interface se nevytvoří :-(

Při prvním spuštění to myslím částečně fungovalo - v lspci jsem ji viděl,
wlan1 interface se vytvořil, ale pak nastal nějaký problém takže jsem se
pustil do instalace nového vanilla jádra (2.6.37) ale od té doby ji
nevidím.

Firmware mám - nainstaloval jsem si balíček ale zkoušel jsem i ručně
stáhnout a nainstalovat do /lib/firmware, navíc nikde to žádnou chybu
nehlásí.

Přitom ta karta je určitě v pořádku - po bootu do Windows funguje jedna
báseň.

Nenapadá něco proč by se zařízení vůbec neukázalo v lspci?

díky
Tomáš