Kodeky v linuxu (Bylo: Prehravac s Xvid)

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Leden 22 21:00:23 CET 2011

Díky, ale radši jsem koupil jiný (ECG dvd 4516, umí Xvid 1.0.3).
Ale teď by mě zajímalo něco jiného. Našel jsem pěkný prográmek Gspot
(pro Uindous samozřejmě) a ten umí zjistit z filmu přesný typ kodeku a
taky, zda ho mám nainstalovaný. Existuje taky něco takového v linuxu?
Mplayer mi přesnou verzi neukázal...
A s tím souvisí: co Avidemux, umí to? Umí překonvertovat na starší verzi
kodeku? Pře zběžných pokusech jsem to nezjistil...
Díky
Honza