Heartbeat a crontab

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Úterý Leden 25 00:41:09 CET 2011

Zdravim,

zacinam delat pokusy s heartbeatem a potreboval bych, aby se ulohy z
crontabu
spoustely jen na aktivnim serveru. Nevim ale, jak na to....

Vygooglil jsem nekde navod na script, ktery si testuje, zda je nebo neni
aktivni
pomoci prikazu "cl_status rscstatus", ale tento prikaz mi na obou strojich
vrati hodnotu "local", takze tim to nezjistim. Pritom heartbeat normalne
funguje,
sdilena IP i sluzby se mi spravne prepinaji.

Poradi mi nekdo ?

Dekuji

--
Martin Patka                      network & server administrator