Heartbeat a crontab

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Leden 25 22:11:16 CET 2011

Martin Patka wrote:
: Zdravim,
:
: zacinam delat pokusy s heartbeatem a potreboval bych, aby se ulohy z
: crontabu
: spoustely jen na aktivnim serveru. Nevim ale, jak na to....
:
: Vygooglil jsem nekde navod na script, ktery si testuje, zda je nebo neni
: aktivni
: pomoci prikazu "cl_status rscstatus", ale tento prikaz mi na obou strojich
: vrati hodnotu "local", takze tim to nezjistim. Pritom heartbeat normalne
: funguje,
: sdilena IP i sluzby se mi spravne prepinaji.
:
: Poradi mi nekdo ?

	Ja jsem si vytvoril resource ktery pri startu vyrobil
soubor /var/run/primarni a pri ukonceni tento soubor zase smazal,
a do crontabu jsem vsem prikazum predradil "test -r /var/run/primarni &&".

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox