Heartbeat a crontab

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Středa Leden 26 12:27:38 CET 2011

Zdravim,

dekuji za nakopnuti.

udelal jsem si script /etc/ha.d/resource.d/StavHA s obsahem

-----------------
#!/bin/bash

case "$1" in
        start)  touch /var/run/primarni;;
        stop)   rm -f /var/run/primarni;;
esac
-----------------

a do /etc/ha.d/haresources jsem ho pridal hned na zacatek:

-----------
calstats.primary \
            StavHA \
            httpd \
            IPaddr::172.30.100.105/29/eth1

calstats.secondary

Ten soubor se mi vytvari / maze spravne, ale preci jen bych se chtel
ujistit, zda jeste neni potreba v tom scriptu neco osetrit. Preci jen
nevim, co vsechno heartbeat tem scriptum predava....

Dekuji za dopoved

--
Martin Patka                      network & server administrator