zajímavý problém s wifi / karta není vidět v lspci

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Středa Leden 26 19:35:55 CET 2011

Dne 26.1.2011 16:29, Pavel Kankovsky napsal(a):

> Máte jádro bez CFG80211_WEXT, a tudíž wifi ovladače postavené na nové
> infrastruktuře lze konfigurovat jen pomocí nového netlinkového rozhraní.
> Musíte použít program "iw", který tady už někdo zmiňoval.
> <http://wireless.kernel.org/en/users/Documentation/iw>

Děkuji, tím se vysvětluje nefunkčnost iwconfig - přes "iw" to ovládat
jde. Dokonce mohu provést i

  wpa_supplicant -Dnl80211 -c/etc/wpa_supplicant.conf -iwlan1

a pak

  dhcpcd wlan1

a krásně to funguje. Sice ještě budu muset vykoumat jak přesvědčit
startovací skripty Gentoo aby používaly iw namisté iwconfig, ale to už
nějak pořeším.

Stále ale platí že karta se v lspci neobjeví vždy. Např. před chvílí
jsem nastartoval, karta v lspci byla, přes iw jsem ji krásně nahodil,
dostal IP apod.

Pak jsem do kernelu přidal podporu pro WEXT (chtěl jsem zkusit jestli to
půjde i přes iwconfig), restartoval jsem a teď už ji nevidím :-(

Čím to může být?

T.V.