RE: zajímavý problém s wifi / karta není vidět v lspci

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 26 22:15:04 CET 2011

V Gentoo to čistě náhodou vím:
/etc/conf.d/net
a přihodit tam totok: modules=( "!iwconfig" )
Zakáže to globálně iwconfig, to snad účelu poslouží. Jenom pro tu wifi by
asi mohlo fungovat něco jako modules_wlan0, ale nezkoušel jsem...