GRUB problem

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Pátek Červenec 1 06:27:20 CEST 2011

Pavel Kankovsky píše v Čt 30. 06. 2011 v 10:02 +0200:

> Nové verze metadat (1.1, 1.2) mají superblok na začátku zařízení a vlastní
> data jsou posunutá (viz /sys/block/md0/md/rd0/offset apod.), což poněkud
> narušuje možnost používat jednotlivé složky sw raid1 přímo. (To může být
> dobře i špatně podle situace.)

Tak to bylo opravdu zde, už mi to funguje.

Anaconda ve Fedore 15 vytvoří mirror pro /boot ve verzi 0.9 a ostatní ve
verzi 1.1, které již grub nezvládne rozeznat. Takže řešením je vytvořit
RAID1 ručně, např. při instalaci v konzole s bash a v anacondě ho pak
jen použít. Díky za (za snahu o) pomoc.

Pavel