DD-WRT SSH tunel

Tomas tomas-list na erbe-ba.sk
Sobota Červenec 23 21:48:05 CEST 2011

Dobry podvecer!

Kedze sa par ludi chytilo v predoslej teme DD-WRT, chcel by som poziadat
skusenejsich o radu.

Vytvaram z DD-WRT routra reverzny SSH tunel voci druhemu zariadeniu
beziacom na DD-WRT ssh -i /jffs/etc/id_rsa -p 222 -R
4332:193.168.1.200:4322 root na router1.ath.cx -g -f -N -K 10. Toto vsetko
funguje ako ma. Ak vytvorim tunel s inymi portami s DD-WRT proti Linuxu
Ubuntu 10.04, tak tunel sa vytvori, ale len do vonkajsej sietovky. Ten
tunel neprechadza do vnutornej sietovky. Skusal som rozne prepinace, ale
zial bez vysledku. Nevie mi niekto skusenejsi poradit ako to rozbehnut
korektne?

Dakujem!

Tomas