Whois CZ domen

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Červenec 28 18:52:41 CEST 2011

On Thu, 28 Jul 2011, Pavel wrote:

> Dobry den,
>
> resim tu script na overovani domen a narazil jsem na drobny problem,
> potrebuji rychle zjistit datum registrace domeny, u ktere nejsem
> majitelem, ani ji nemam ve sprave, coz muj registrator neumoznuje.
> Nepotrebuji jine udaje, jen datum registrace a hledam zpusob kde se
> dotazat, aby to bylo co nejrychlejsi, nebylo to kesovane a nedostaval
> jsem tudiz neaktualni a nepravdive udaje a nebyl jsem omezen poctem
> dotazu (jedna se radove o desitky dotazu behem minuty, po dobu max. 10
> minut, kdy se domeny vyrazuji a system CZ NICu je dost pretizeny).

Preci kdyz jednou zjistite datum expirace, je vam jedno jestli je udaj
cachovany nebo ne.

Pokud to ale chcete kuli spekulacim, nedelejte to. Nikdo Vas nebude mit
rad. Pretizene to muze byt klidne prave z techto duvodu. Aktualni data
jinde ziskate tezko, protoze NIC je v podstate jediny zdroj.

http://www.nic.cz/page/306/intended-use-of-supplied-data-and-information/

> Ma nekdo rozumny napad ?
>
> Dekuji za pomoc a inspiraci
>
> Pavel