Whois CZ domen

Pavel linux na argonet.cz
Čtvrtek Červenec 28 19:02:27 CEST 2011

AP> On Thu, 28 Jul 2011, Pavel wrote:

AP> Preci kdyz jednou zjistite datum expirace, je vam jedno jestli je
AP> udaj cachovany nebo ne.
No to jsem asi nevysvetlil dost dobre, pokud se dotazuji na volnost
domeny, stalo se mi, ze jeden z registratoru mi neustale tvrdil, ze
domena je obsazena, prestoze se na minutu uvolnila a posleze ji
registroval novy zadatel. Kdyz jsem se dotazoval, proc mi nebyla
umoznena registrace a domena se tvarila stale obsazena i presto, ze na
CZ NIC jiz neexistovala, bylo mi sdeleno, ze to bylo z kese. To datum
chci znat proto, abych vedel, ze ji jiz maji novy majitel, pak tam
neni nekolik let stare datum, ale prave aktualni a vim, ze uz to muzu
sbalit, protoze me nekdo predbeh.

AP> Pokud to ale chcete kuli spekulacim, nedelejte to. Nikdo Vas
AP> nebude mit rad. Pretizene to muze byt klidne prave z techto
AP> duvodu. Aktualni data jinde ziskate tezko, protoze NIC je v
AP> podstate jediny zdroj.
To je mi jasne, ale kdyz se podivate na uvolnovane domeny, objevi se
tam vazne obcas pekne kratke nazvy, je videt, ze lidi nemaji penize.

Pavel