Spolehliva UPS domu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Červen 12 10:55:48 CEST 2011

On Thu, 9 Jun 2011, Antonín Kolísek wrote:

> Doma mam UPS APC Cyberfort 500VA. Funguje uz nejake 4 roky a baterka
> stale drzi.
> V Linuxu se da (pres USB) monitorovat stav pomoci apcupsd.

Nemam nic proti APC, ale jejich UPS aspon co mam a znam ja, nemaji ciste
USB pripojeni, pouze se pripojuji kabelem ktery jako USB vypada - tedy na
strane UPS to neni USB, je to predovnik na USB. Ke kazde UPS je jiny typ
kabelu a je s tim akorat trapeni. APC ma na poli UPS dost dominantni postaveni.

Ten Eaton vypada zajimave. Trochu zmatek je v tom co je Eaton a co MGE
http://www.networkupstools.org/stable-hcl.html

Pozadavek na vypnuti UPS pri vypnuti PC mi prijde ale prinejmensim
nestandardni. To skutecne nejaka UPS umi? Neni to trochu kontraproduktivni
- kdy se bude nabijet?

> AK

Adam Pribyl