Spolehliva UPS domu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Červen 12 13:06:34 CEST 2011

On Sun, 12 Jun 2011, Adam Pribyl wrote:

> Nemam nic proti APC, ale jejich UPS aspon co mam a znam ja, nemaji ciste USB
> pripojeni, pouze se pripojuji kabelem ktery jako USB vypada - tedy na strane
> UPS to neni USB, je to predovnik na USB. Ke kazde UPS je jiny typ kabelu a je
> s tim akorat trapeni. APC ma na poli UPS dost dominantni postaveni.

Ja osobne zase APC moc nemusim , mam jich par a vsechno od nich je takove
divne. Nechapu proc je vsichni nabizi...

> Pozadavek na vypnuti UPS pri vypnuti PC mi prijde ale prinejmensim
> nestandardni. To skutecne nejaka UPS umi? Neni to trochu kontraproduktivni -
> kdy se bude nabijet?

U serveru je to naprosto zasadni. Jakmile se ridici program rozhodne ze
zastavi server tak na konci musi take vypnout UPS. UPS se samozrejme
nabiji i kdyz je vypnuta - tedy pokud jde elektrina. Po nabehu elektriny
se pak UPS sama zapne a tim se zacne startovat server.