Spolehliva UPS domu

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Neděle Červen 12 13:35:22 CEST 2011

Zdravím,

s tím vypnutím UPS je to nějaké divné. V každém případě se dá UPS od APC
nastavit tak, že při vybití baterií pod určitou mez se vypne napětí na
výstupu UPS. Po náběhu sítě se napřed UPS dobijí na nastavenou úroveň a
až pak se pustí napětí do výstupu. Je třeba mít server nastavený tak,
aby se po obnově napájení sám zapnul. A taky je třeba mít nastaveno, aby
se server automaticky vypnul dřív, než dojde k odpojení napájení od UPS.
Mám dojem, že přes apcupsd & spol se dají nastavit nesmyslné úrovně a
server se nestačí vypnout.

Pavel Krafčík