RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 20 14:18:40 CEST 2011

Tak jsem zkusil povolit i allow_url_include a nepomohlo. Jak jsem zjistil,
tak s curl ten problém nesouvisí, curl je jiná funkce. Takže pořád na nule,
file_get_contents odmítá načíst jakýkoliv web a nevrací žádnou čitelnou
chybu kromě FALSE. Ani log Apache nic nepíše a v jeho logu je vidět, že se
stránku ani nesnaží načíst.