RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Pondělí Červen 20 15:04:34 CEST 2011

> Tak jsem zkusil povolit i allow_url_include a nepomohlo. Jak jsem zjistil,
> tak s curl ten problém nesouvisí, curl je jiná funkce. Takže pořád na
> nule,
> file_get_contents odmítá načíst jakýkoliv web a nevrací žádnou čitelnou
> chybu kromě FALSE. Ani log Apache nic nepíše a v jeho logu je vidět, že se
> stránku ani nesnaží načíst.

Wrappery se vesměs omezují direktivou allow_url_fopen, je zvláštní že to
nefunguje, každopádně allow_url_include s tím určitě nemá nic společného.

Jak máte nastavené hlášení chyb v PHP? Zkuste zapnout
error_reporting(E_ALL) a podívejte se co to hlásí. Jste si jist že správně
funguje např. DNS překlad přes gethostbyaddr?

Tomáš