Re: RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Artur Kudelka Artur.Kudelka na seznam.cz
Pondělí Červen 20 18:25:29 CEST 2011

Dobrý den,
co vrací ta funkce za hodnotu ? Jak velký je ten stahovaný obsah ? Neuzavře se spojení dřív, než se stáhne
celý obsah ?

Když používate curl, proč používáte i tuto funkci pro zpracování http požadavku ?

Asi moc otázek najednou, že ? :-)

Zdraví
    Artur Kudělka

------------ Původní zpráva ------------
Od: Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>
Předmět: RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat
Datum: 20.6.2011 17:54:16
Tak to se přiznám, že vůbec netuším, co hledat, strace vysype strašně moc věcí.
Přivedl mě na myšlenku nějaké vadné nebo poškozené knihovny, ale nemám
představu, která by to mohla dělat. Kontrola zabudovaná v Gentoo žádnou
chybějící neodhalí a problém v existující knihovně zase nevím, jak bych odhalil
já. Bohužel začínám dost narážet na svoje limity znalostí a netuším, kam s tím
pohnout dál. Google, nad kterým jsem strávil celé dopoledne, mně s ničím
nepomohl. Problémy, co měli lidi, obvykle byly v syntaxi nebo v nastavení
php.ini, ale to mám v pořádku.