RE: RE: PHP funkce file_get_contents přestala fungovat

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 20 19:04:29 CEST 2011

Funkce nevrací nic, pouze FALSE, jinak žádná chyba. Ve finále to zkouším na
miniaturní stránce, kde je v podstatě akorát HTML hlavička, takže to taky
musí jít a nejde.
Curl jsem zatím nezkoušel, nevím, jestli bych na něho dokázal předělat
existující stránku, aby fungovala, ale ještě aspoň zkusím, jestli to s ním
pojede nebo ne.