GRUB problem

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červen 29 23:26:38 CEST 2011

Pavel Kankovsky píše v St 29. 06. 2011 v 20:29 +0200:

> To máte dva různé filesystémy na jednom zařízení?!
> Nebo jedno z těch md0 mělo být md1?
ano je to překlep, správně:
na /dev/md1 je ext4

> Jako že by měl být i na /dev/md0?
> A umí to vůbec ten souborový systém přečíst?
> Co když dáte "ls (hd0,0)" a "ls (hd0,0)"?
kde bych toto měl psát? Můj grub příkaz "ls" nezná. Při pokusu setup
(hd0,2) dostanu chybu
Error 17: Cannot mount selected partition

Takže chyba bude někde tam, ale ext4 by měl grub chápat, asi mi v tom
dělá hokej ten raid1, ale proč to na první partišně funguje (na hd0,0
jsem zkoušel i ext4 ne jen ext2 a fungovalo to)?

Pavel