GRUB problem

Čtvrtek Červen 30 01:31:18 CEST 2011

On Wed, 29 Jun 2011, Pavel Lisy wrote:

> kde bych toto měl psát? Můj grub příkaz "ls" nezná.

Moje chyba, neuvědomil jsem si, že ls je až ve verzi 2.
Výpis adresáře v legacy se provádí tak, že se zadá např.
"cat (hd0,0)" a zmáčkne se tabelátor.

> Při pokusu setup
> (hd0,2) dostanu chybu
> Error 17: Cannot mount selected partition

To je zajímavé, že jste předtím psal, že find na (hd0,2) něco našel.
Pokud na ten svazek nedokáže vůbec přistupovat, tak moc nechápu, jak na
něm mohl něco najít.

> Takže chyba bude někde tam, ale ext4 by měl grub chápat, [...]

Tím si nejsem úplně jistý. Vy máte stage1.5 pro ext4?
Asi ne a a výsledek pak záleží na tom, zda svazek používá funkce,
které nejsou zpětně kompatibilní.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /