GRUB problem

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červen 30 08:52:51 CEST 2011

Pavel Kankovsky píše v Čt 30. 06. 2011 v 01:31 +0200:

> Moje chyba, neuvědomil jsem si, že ls je až ve verzi 2.
> Výpis adresáře v legacy se provádí tak, že se zadá např.
> "cat (hd0,0)" a zmáčkne se tabelátor.

> To je zajímavé, že jste předtím psal, že find na (hd0,2) něco našel.
> Pokud na ten svazek nedokáže vůbec přistupovat, tak moc nechápu, jak na
> něm mohl něco najít.

> Tím si nejsem úplně jistý. Vy máte stage1.5 pro ext4?
> Asi ne a a výsledek pak záleží na tom, zda svazek používá funkce,
> které nejsou zpětně kompatibilní.

Tak už mi někdo odpověděl ve fedora konferenci, vypadá to že problém je
v nové verzi mdadm, která zapisuje superblock ve formátu 1.2, se kterým
má evidentně grub 1.0 problém. Řešením je prý vytvořit to s verzí 0.9
nebo 1.0. (více viz man mdadm: -e, --metadata=)

Odpoledne to vyzkouším a dám vědět, zda to pomohlo.

Díky

Pavel