konvertor e-knih (palmdoc/pdb/aportisdoc)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Březen 28 10:34:06 CEST 2011

Marian Cavojsky wrote:
: > 	Po dlouhe dobe jsem nasel FBReader/FBReaderJ, ktery to sice nacte
: > (text je spravne), ale ve vetsine pripadu tam neni vubec zadne formatovani,
: > a to ani zalamovani odstavcu. Jeden dokument se tvari jako jeden velky
: > odstavec hladkeho textu, coz treba u stridajicich se primych reci
: > je fakt nahouby.
:
: Treba si v nastavení knihy (ikona kde je "i") nastaviť v záložke text,
: "Break Paragraph at" na "New Line". Prednastavené je tam "Line With
: Indent" a to žiadne pdb nespĺňa.

	Vyzkousim, diky.

: > 	Cim se dneska ctou/konvertuji na Linuxu e-knihy ve formatu PDB?
:
: Na čítanie používam fbreader. Konvertujem naozaj málokedy. A s tým
: txt2pdbdoc som mal tiež riadne problémy, kým som prišiel na to ako sa to
: vlastne má používať.

	Jeste mam jeden dotaz k FBReaderu:

	Kdyz pres Calibre vyrobim z PDB format EPUB, tak ve FBReaderu
jsou vsechny odstavce centrovane. Zkousel jsem v nastaveni (ozubene kolecko,
zalozka "Format") zaklikat vsechny typy textu jako Alignment: left,
ale nijak se to neprojevilo. Ten stejny EPUB soubor zobrazi interni ctecka
Calibre, FBReaderJ na Androidu i Jinke A6 naprosto korektne.

	Setkali jste se nekdo s timto?

	Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox