Ubuntu 11.04 + RAID + LVM

Miroslav Lednicky lednicky na avonet.cz
Sobota Květen 7 20:09:46 CEST 2011

Dne 7.5.2011 16:41, Slávek Banko napsal(a):

> Předtím evidentně bylo něco v nepořádku, což i korespondovalo s tím
> hlášení. Je podezřelé, aby hlášení bylo stále stejné. Tu chybu hlásí kdo?
> Grub nebo až pak jádro během bootování?

Chybu hlasi grub2.

> Překvapilo mně, že máte v raidu celé disky - jsem zvyklý dělat raidy až
> nad oddíly.

Ja take. Ani nevim, jak to vzniklo. Bylo to zcela jiste vytvoreno
instalacnim software distribuce.

Navic, kdyz se divam na ty disky fdiskem, tak je tam RAID partition.
Tim to bude asi cele popletene. Nicmene je fakt, ze to do ted fungovalo
a bez problemu prezilo i upgrade jader a distribuce.

Na internetu uzivatele popisuji problemy
s radidem po upgrade ma 11.04. Mozna autori distribuce neco
zmenili a to jsou dusledky. Uvidim pri dalsim pokusu o upgrade.

Diky, Mirek.